Cercar
Últimos temas
» UNES REFLEXIONS PER COMPARTIR...por jona Dj Jun 19, 2014 10:45 am
» NOTA DE PREMSA
por Admin Dc Abr 16, 2014 1:18 pm
» BASES del "1er Premi Rossend Arus"
por Admin Ds Abr 12, 2014 2:54 pm
» Comunicat del G.•.O.•.C.•. referent a la proclama d'adhesió de la G.•.L.•.E.•. a la Monarquia Espanyola
por Admin Dc Mar 26, 2014 3:28 pm
» CATALANS EN LA MAÇONERIA
por Admin Dg Mar 09, 2014 1:41 am
» COMUNICAT DEL GOC SOBRE LES DECLARACIONS DE LA CONFERÈNCIA EPISCOPAL ESPAÑOLA
por Admin Dt Des 17, 2013 1:28 pm
» Risto m'ha parlat!
por guerome Dl Nov 11, 2013 12:16 pm
» El G.O.C. rep el Premi Nacional PRESIDENT LLUÍS COMPANYS
por turandot Ds Nov 09, 2013 9:52 pm
» NO N'HI HA PROU.
por Admin Ds Jul 27, 2013 7:05 pm
Sobre la conferència del Col·legi d'arquitectes a Girona
LLOTJA CANIGÓ núm 2 :: FÒRUMS DE DISCUSSIÓ SOBRE LA MAÇONERIA. :: Fòrums de discussió per a persones interessades sobre la Francmaçoneria.
Pàgina 1 de 1
Sobre la conferència del Col·legi d'arquitectes a Girona
Hola,
Vaig estar el dimarts a la conferència sobre "GEOMETRIA I SÍMBOL A L'ARQUITECTURA GÒTICA: EL TRAÇAT INTERIOR".
Em va agradar el magnífic lloc, al costat de la catedral en ple barri vell de Girona.
De la conferència la part que em va interessar més és haver pres consciència com és de cert que el símbol està amagat, encara que el tens davant del nas.
En aquest cas, una entra en una església, monestir, catedral... i veus treballs en la pedra de diferents estils, columnes, voltes,i t'agraden o no, però no penses que estàs dintre d'un pentagrama o d'una creu. No es té consciència de que estàs caminant per dintre d'un símbol que té un especial significat per una religió.
No van sortir traçats de mesquites, però dubto molt que tinguin forma de creu (per exemple).
Bé, tal com he dit al principi, em va agradar.
Vaig estar el dimarts a la conferència sobre "GEOMETRIA I SÍMBOL A L'ARQUITECTURA GÒTICA: EL TRAÇAT INTERIOR".
Em va agradar el magnífic lloc, al costat de la catedral en ple barri vell de Girona.
De la conferència la part que em va interessar més és haver pres consciència com és de cert que el símbol està amagat, encara que el tens davant del nas.
En aquest cas, una entra en una església, monestir, catedral... i veus treballs en la pedra de diferents estils, columnes, voltes,i t'agraden o no, però no penses que estàs dintre d'un pentagrama o d'una creu. No es té consciència de que estàs caminant per dintre d'un símbol que té un especial significat per una religió.
No van sortir traçats de mesquites, però dubto molt que tinguin forma de creu (per exemple).
Bé, tal com he dit al principi, em va agradar.
turandot- Nombre de missatges : 11