Cercar
Últimos temas
» UNES REFLEXIONS PER COMPARTIR...por jona Dj Jun 19, 2014 10:45 am
» NOTA DE PREMSA
por Admin Dc Abr 16, 2014 1:18 pm
» BASES del "1er Premi Rossend Arus"
por Admin Ds Abr 12, 2014 2:54 pm
» Comunicat del G.•.O.•.C.•. referent a la proclama d'adhesió de la G.•.L.•.E.•. a la Monarquia Espanyola
por Admin Dc Mar 26, 2014 3:28 pm
» CATALANS EN LA MAÇONERIA
por Admin Dg Mar 09, 2014 1:41 am
» COMUNICAT DEL GOC SOBRE LES DECLARACIONS DE LA CONFERÈNCIA EPISCOPAL ESPAÑOLA
por Admin Dt Des 17, 2013 1:28 pm
» Risto m'ha parlat!
por guerome Dl Nov 11, 2013 12:16 pm
» El G.O.C. rep el Premi Nacional PRESIDENT LLUÍS COMPANYS
por turandot Ds Nov 09, 2013 9:52 pm
» NO N'HI HA PROU.
por Admin Ds Jul 27, 2013 7:05 pm
Película sobre la Maçoneria a Barcelona...
3 participantes
LLOTJA CANIGÓ núm 2 :: FÒRUMS DE DISCUSSIÓ SOBRE LA MAÇONERIA. :: Fòrums de discussió per a persones interessades sobre la Francmaçoneria.
Pàgina 1 de 1
Película sobre la Maçoneria a Barcelona...
Aquesta darrera setmana de desembre sembla que es va fer una película sobre la Maçoneria a Barcelona. Algú l'ha vist?
Sembla que ara que he començat a interessar-me per aquest tema, tot són notícies relaciones amb ell (fa un parell e mesos va sortir "El símbol perdut" de'n Dan Brown, que també va sobre Maçoneria.
Sembla que ara que he començat a interessar-me per aquest tema, tot són notícies relaciones amb ell (fa un parell e mesos va sortir "El símbol perdut" de'n Dan Brown, que també va sobre Maçoneria.
Hipatia- Nombre de missatges : 7
Re: Película sobre la Maçoneria a Barcelona...
Doncs, com visc fora de Barcelona, ara m'he assabentat d'aquesta pel·licula... el que sí que estic fent ara, és llegir "El simbol perdut" de'n Dan Brown i m'ho estic passant força bé.
A part de que tots els maçons que surten estan podrits de diners (no sé si hauran que siguin "mil euristes"), una de les coses que m'ha cridat l'atenció, és que un mossèn responsable de la Catedral de Washington, sigui també maçó. Aquesta doble pertinença a l'Església i a la Maçoneria, no sé si és una de les "llicències" que qualsevol escriptor es pot prendre a l'hora d'escriure un llibre, o realment hi han països a on això és possible...
En tot cas, m'està agradant perquè aquí els maçons, no són el dolents :-)
A part de que tots els maçons que surten estan podrits de diners (no sé si hauran que siguin "mil euristes"), una de les coses que m'ha cridat l'atenció, és que un mossèn responsable de la Catedral de Washington, sigui també maçó. Aquesta doble pertinença a l'Església i a la Maçoneria, no sé si és una de les "llicències" que qualsevol escriptor es pot prendre a l'hora d'escriure un llibre, o realment hi han països a on això és possible...
En tot cas, m'està agradant perquè aquí els maçons, no són el dolents :-)
Albert- Nombre de missatges : 5
Re: Película sobre la Maçoneria a Barcelona...
Hola Albert
Jo també he llegit el llibre i m'ha agradat molt.
Així i tot, el que tinc clar, és que aquesta relació de Maçoneria i gent de moltes peles no és certa (si més no, a Espanya), el que no vol dir que no hi hagin maçons amb peles, clar. Com estic interessat pel tema, he llegit temes "històrics", i hi han cartes escrites des de les llotges a les respectives Obediències a on s'expliquen les enormes dificultats econòmiques que tenen per poder mantenir-se i queixant-se de la manca de pagaments de molts dels afiliats, per no tenir recursos per pagar les quotes. Tampoc crec que això sigui una situació normal, igual que no ho és que vagin fen donacions a institucions benèfiques, d'un milió de dòlars per accedir al grau 33 :-).
Recomanaria la seva lectura encara que l'acció fos aliena a la Maçoneria. M'ho he passat d'allò més bé.
Jo també he llegit el llibre i m'ha agradat molt.
Així i tot, el que tinc clar, és que aquesta relació de Maçoneria i gent de moltes peles no és certa (si més no, a Espanya), el que no vol dir que no hi hagin maçons amb peles, clar. Com estic interessat pel tema, he llegit temes "històrics", i hi han cartes escrites des de les llotges a les respectives Obediències a on s'expliquen les enormes dificultats econòmiques que tenen per poder mantenir-se i queixant-se de la manca de pagaments de molts dels afiliats, per no tenir recursos per pagar les quotes. Tampoc crec que això sigui una situació normal, igual que no ho és que vagin fen donacions a institucions benèfiques, d'un milió de dòlars per accedir al grau 33 :-).
Recomanaria la seva lectura encara que l'acció fos aliena a la Maçoneria. M'ho he passat d'allò més bé.
guerome- Nombre de missatges : 12